Namo pardavimas – vienas svarbiausių žingsnių daugelio žmonių gyvenime. Ir ne tik todėl, kad tenka atsisveikinti su erdve, kurioje saugu daug brangių atsiminimų, bet ir todėl, kad norint parduoti šį objektą, tenka atlikti ir tam tikrus pasiruošiamuosius darbus. Pavyzdžiui, vienas jų – sužinoti, kokie dokumentai reikalingi norint parduoti namą.
Dėmesį verta atkreipti į tai, kad norint parduoti namą, reikia daugiau dokumentų, nei tarkime, norint jį įsigyti. Taigi, reikės šių dokumentų: galiojančios asmens tapatybės kortelės; išrašo iš Registrų centro, kad jūs ir esate namo savininkas; energetinio naudingumo sertifikato; pirkimo – pardavimo sutarties, o taip pat ir kitų dokumentų pagal poreikį, pavyzdžiui, leidimo iš sutuoktinio ar teismo ir t.t. Daugiau informacijos apie tai rasite https://www.untu.lt/blog/namo-pirkimo-pardavimo-sutartis.
Na, o pabaigai belieka tik pridurti, kad šiame etape tikrai neliksite vieni – visada verta kreiptis į nekilnojamojo turto brokerius, kurie jus ne tik informuos apie tai, kokie dokumentai yra reikalingi, bet ir pateiks atsakymus į kitus jums rūpimus klausimus. Dar daugiau, taip pat verta užsakyti ir turto vertinimo paslaugą – kiekvienas nori sau priklausančius namus parduoti geriausia kaina. Tačiau suprasti jos advekvatumą nėra taip jau ir paprasta. Mažesnė kaina nei turėtų, leis patirti jums tam tikrų nuostolių, na, o štai, jei nurodysite aukštesnė kainą nei iš tiesų namas yra vertas, jūsų pardavimo procesas gali gerokai užsitęsti.